Splošni pogoji spletne trgovine na portalu zdravapasjahrana.si in nutrikan.si (v nadaljevanju splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje ter veljajo za vse uporabnike predmetnega portala. Ti splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletnega portala Narana, splošne pogoje nakupa preko spletne trgovine, postopek včlanitve v klub Narana preko portala, varstvo osebnih podatkov ter druge pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika.

Upravljavec portala je Nutrikan, Jasmina Krt s.p., poslovne storitve in svetovanje, Dane 112, 6210 Sežana, davčna številka: 22703373, (v nadaljevanju ponudnik).

Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem Nutrikana in ponudnikom v elektronski obliki velja enako kot tista izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Prijava

Z registracijo na spletnem portalu Nutrikan oziroma z uporabo spletnega portala, kot uporabnik sprejemate splošne pogoje poslovanja in potrjujete, da ste z njimi seznanjen in se z njimi strinjate. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki ga določi uporabnik sam in je tajno. S tem pridobi pravico do nakupa izdelkov, s čimer uporabnik postane kupec.

Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. Spremembo vaših podatkov nam lahko sporočite na elektronski naslov: info@nutrikan.si.

Po registraciji postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Nutrikan (www.zdravapasjahrana in www.nutrikan.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil informacije o:

  • identiteti podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • dostopnosti izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, razen v izjemnih primerih);
  • pogojih dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določenih cenah in kaj vključujejo cene;
  • načinu plačila in dostave;
  • časovni veljavnosti ponudbe;
  • rokih, v katerih je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop.

Poleg tega splošni pogoji določajo tudi stroške za kupca pri morebitnem vračilu izdelka, pojasnila postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktnih osebah za stike s kupci.

Spletna trgovina Nutrikan si pridržuje možnost napak pri cenah izdelkov, opisih, analitičnih specifikacijah in ne prevzema odgovornosti ali jamstva za točnost informacij. Vse fotografije so simbolične.

Izjava zasebnosti

Spletna trgovina Nutrikan se zavezuje k zaupnosti osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov in bo storila vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebnih podatkov ne posredujemo tretjim osebam.

Ponudba izdelkov, veljavnost in cene

Zaradi narave poslovanja in sezonsko razpoložljivost se ponudba na portalu zdravapasjahrana.si in nutrikan.si ažurira in pogosto spreminja.
Navedene so maloprodajne cene, ki že vsebujejo DDV. Maloprodajne cene so po navadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in veljajo za vse kupce spletne trgovine zdravapasjahrana.si. in nutrikan.si. Cene veljajo v primeru navedenih načinov plačil pod navedenimi pogoji.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev  v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Nakup v spletni trgovini Nutrikan

Nakup preko spletne trgovine je prikazan po posameznih korakih ter je zavezujoče tako za kupca kot ponudnika.

V primeru naročila blaga kupcev – pravnih oseb, se plačilo izvede na osnovi izdanega predračuna, blago pa dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu.

Postopek nakupa

  1. S postavitvijo kurzorja na osnovno orodno vrstico KUPI-ONLINE in s klikom na zavihek Trgovina se vam z leve strani prikažejo skupine izdelkov (Farm Food HE, Fresh Menu, Trainers, Rawhide, Antlers, No.1).
  2. Ko se odločite za eno od skupin, kliknite nanjo in prikažejo se vam vsi izdelki iz te skupine. Vsak izdelek je prikazan s sliko, spodaj je naziv izdelka, vsebina/teža izdelka, cena, opcija za izbiro količine izdelkov, ter okence DODAJ V KOŠARICO. S klikom na sliko ali naziv izdelka se vam odpre stran z dodatnim opisom tega izdelka, sestavo in analitskimi vrednostmi.
    Če je zraven izbranega artikla oznaka NI NA ZALOGI, natančnega datuma dobave ne moremo določiti. Takšne izdelke je možno naročiti, a je čas dobave, zaradi naročila pri proizvajalcu 14 do 60 dni.
  3. Ko se odločite za nakup izdelka, kliknite DODAJ V KOŠARICO za vsak izdelek, za katerega ste se odločili. Pod skupinami izdelkov se vam pokaže Prikaži košarico. S klikom nanjo se vam odpre nova stran, kjer so vsi vaši nakupi, v KOŠARICA SKUPAJ pa se vam pokaže skupni znesek nakupa in opcije za dostavo: Brezplačna dostava, če vaš vrednost vaših skupnih nakupov presega 39€,  Dostava GLS s plačilom poštnine, ki je prikazan v točki Podatki o dostavi.
  4. Ko zaključite z nakupom izdelkov kliknete NADALJUJ NA BLAGAJNO. Pri tem se vam ponovno odpre seznam vseh izdelkov, ki ste jih izbrali, njihova količina, cena in skupna vrednost. Če želite karkoli spremeniti pri naročilu imate možnost s klikom na Količina spremeniti prvotno količino nakupa za vsak izdelek posebej. Ko se dokončno odločite za ustrezne količine, kliknete na POSODOBI KOŠARICO in s tem potrdite zadnje spremembe v košarici. Lahko pa s klikom na križec v levem stolpcu ODSTRANI, izbrani izdelek odstranite iz košarice. Ko so na seznamu izdelki, ki ste jih želeli kupiti, kliknite desno spodaj na okence.
    V primeru, da boste koristili katerokoli kodo za popust, kliknete UPORABI KUPON in obračunal se vam bo popust, ki ga določena koda omogoča. Pred dokončno potrditvijo nakupa izberete v KOŠARICA SKUPAJ še med Brezplačna dostava – GLS, v primeru, da vaš nakup presega 39€ in Dostavo v KOŠARICA SKUPAJ, se vam bodo prikazali popusti za izbrane izdelke.
    Na koncu kliknete NADALJUJ NA BLAGAJNO. Po kliku se vam odpre še stran ZAKLJUČEK NAKUPA  za vnos podatkov o plačniku in naslov za dostavo, če se le-ta razlikuje od naslova plačnika. Ponovno imate možnost vnesti kodo kupona, v kolikor koristite popust.
  5. Naročilo potrdite s klikom na ZAKLJUČI NAKUP in velja, da ste kot uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. Pred dokončno potrditvijo nakupa pa se registrirate.
    Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri možnost dobave naročenih artiklov, naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v ogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje.

Podatki o dostavi

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana (v nadaljevanju – GLS). GLS prevzema odgovornost za kakovostno opravljanje dostave kupcem spletne trgovine narana.si.

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni preko GLS v roku od dveh (2.) do petih (5.)  delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.

Cena dostave

Nakup nad 39 EUR: brezplačno
Nakup do 39 EUR: 3,66 EUR

Cene ostanejo v veljavi do 31.12.2017. Po tem datumu bomo objavili spremenjene cene v skladu s spremembami, ki jih bo objavil GLS.

Trije poskusi dostave!

Ko je paket poslan, prejemnik prejme e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer se lahko odloči o petih načinih dostave (dostava v Parcel Shop, dostava na drug naslov, dostava v GLS depo, izbira drugega dneva dostave, pooblaščanje drugega prejemnika paketa).

V kolikor paketa ni možno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju.

V primeru težav z dostavo (naročenih artiklov kupec ni prejel v obljubljenem času; paket ne vsebuje pravega števila, vrste ali velikosti artiklov; artikli v paketu so poškodovani, poškodovan je paket, ipd.) mora kupec o tem nemudoma obvestiti Nutrikan in sicer na kontaktni naslov: info@nutrikan.si. Kupec naj sporočilu priloži elektronsko potrdilo o nakupu, ki ga je ob zaključku nakupa prejel na svoj elektronski naslov.

Izbor načina plačila

V posebno rubriko vpišite način za plačilo računa za naročene izdelke (po predračunu ali po povzetju). V primeru plačila po predračunu, vam v najkrajšem možnem času na vaš e-naslov pošljemo predračun  z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila na naš TRR. V primeru plačila po povzetju pa imate dve možnosti.

V kolikor se odločite za plačilo odkupnine v gotovini, znašajo stroški za plačilo po povzetju  0,50€. Lahko pa se odločite za plačilo s kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V tem primeru pa se poleg 0,50€ obračuna še 1,40% od vrednosti nakupa, kolikor znašajo stroški provizije banke.

Pri naročilu nad 39 € stroške dostave in plačila po povzetju v gotovini ali s kartico krije Nutrikan.

Vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 15. dneh od prevzema blaga sporoči na elektronski naslov info@nutrikan.si oziroma  pisno po pošti na naslov Nutrikan, Jasmina Krt s.p., Dane 112, 6210 Sežana, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec blago vrne v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno mora biti priložen tudi originalni račun ter podatki o transakcijskem računu, na katerega vrnemo kupnino. Edini strošek, ki ga ima kupec z odstopom od naročila oz. pogodbe je neposreden strošek vračila blaga, ki ga pošlje na naslov: Nutrikan, Jasmina Krt s.p., Dane 112, 6210 Sežana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine

Nutrikan, Jasmina Krt s.p. vrne kupcu kupnino najkasneje v 10. dneh od prejetja vrnjenega blaga izključno na osebni bančni račun, ki ga kupec sporoči v postopku vračila. Gotovine ne izplačujemo.

Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • jasno bo določen pošiljatelj;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo posebej označene, prav tako pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • ponudnik bo izrecno spoštoval željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Nutrikan se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih   spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik vsa mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, zavajajoča ali žaljiva mnenja. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnihkoli odgovornosti, ki izvirajo iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varstvo osebnih podatkov

Z registracijo na spletni portal Nutrikan, uporabnik dovoljuje, da sme Nutrikan kot upravljavec zbirke osebnih podatkov le-te uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.

Nutrikan obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v registrski obrazec (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM – neobvezno, datum rojstva – neobvezno, elektronski naslov, geslo); pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, elektronski naslov – v kolikor iz njega izvirajo osebni podatki, geslo, ponovitev gesla).
Prav tako pa kupec zbira tudi naslednje podatke: o nakupih, datumih nakupa, vrednostih nakupa, načinih plačila.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila in z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.
Dodatni namen obdelave za katerega kupec na podlagi registracije ter sprejemom teh splošnih pogojev poslovanja daje svoje privoljenje, je za fizične osebe, ki so označili da želijo postati člani oziroma so člani Nutrikan kluba:

  • beleženje in obračunavanje ugodnosti na klubski kartici;
  • statistična obdelava podatkov;
  • trženjske raziskave;
  • obdelava preteklih nakupov;
  • obveščanje o novostih v ponudbi in poslovanju;
  • pošiljanje reklamnega gradiva, vabila na dogodke
  • obveščanja o nagradnih igrah katerih organizator je Nutrikan.

Kupec lahko kadarkoli pisno ali na drug način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke. Ponudnik bo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek elektronske pošte) obvestil uporabnika, ki je to zahteval.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last Nutrikana, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last Nutrikana in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja Nutrikana.

Vsa opozorila glede popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov so dobrodošla in bomo  takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v naši spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec/ kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Končne določbe

Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja.  O vsaki spremembi splošnih pogojev poslovanja, bo ponudnik na primeren način obvestil uporabnike. Za primeren način se šteje objava splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.zdravapasjahrana.si. in www.nutrikan.si.  Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembo splošnih pogojev  poslovanja, če še naprej uporablja spletni portal zdravapasjahrana.si in nutrikan.si.

Ugovori, pripombe, zahtevki, izjave in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti na e-naslov info@nutrikan.si ali pisno na naslov: Nutrikan, Jasmina Krt s.p., dane 112, 6210 Sežana. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Ti pogoji začnejo veljati dne 10.6.2017.