Izbor načina plačila

V posebno rubriko vpišite način za plačilo računa za naročene izdelke (po predračunu ali po povzetju). V primeru plačila po predračunu, vam v najkrajšem možnem času na vaš e-naslov pošljemo predračun  z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev plačila na naš TRR.

V primeru plačila po povzetju pa se lahko določite za plačilo v gotovini ali z eno od kartic.

Pri naročilu nad 45 € stroške dostave in plačila po povzetju v gotovini ali s kartico krije Nutrikan.

Cena dostave

Cene dostave oblikujemo v skladu s cenovno politiko GLS.  Glede na skupno vrednost nakupa, ki vključuje tudi DDV, vam zaračunamo naslednje stroške dostave:

  • vrednost nakupa nad 45 EUR: brezplačna dostava
  • vrednost nakupa od 39 EUR do 45 EUR: 1,50 EUR na pošiljko
  • vrednost nakupa do 39 EUR: 4,80 EUR na pošiljko

Podatki o dostavi

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana (v nadaljevanju – GLS). GLS prevzema odgovornost za kakovostno opravljanje dostave kupcem spletne trgovine narana.si.

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni preko GLS v roku od dveh (2.) do petih (5.)  delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.

Cene ostanejo v veljavi do 31.03.2021. Po tem datumu bomo objavili spremenjene cene v  skladu s spremembami, ki jih bo objavil  GLS.

Dva poskusa dostave!

Ko je paket poslan, prejemnik prejme e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave. V primeru neuspešne dostave zaradi odsotnosti prejemnika, bo podjetje GLS pustilo na naslovu za dostavo obvestilo o prispelem paketu, ki bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS. Prejemnik se mora v roku štirih dni dogovoriti o novem datumu dostave.  Če tega ne stori, GLS poizkusi peti dan ponovno dostaviti paket.

V kolikor paketa ni možno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju.

V primeru težav z dostavo (naročenih artiklov kupec ni prejel v obljubljenem času; paket ne vsebuje pravega števila, vrste ali velikosti artiklov; artikli v paketu so poškodovani, poškodovan je paket, ipd.) mora kupec o tem nemudoma obvestiti Nutrikan in sicer na kontaktni naslov: info@nutrikan.si. Kupec naj sporočilu priloži elektronsko potrdilo o nakupu, ki ga je ob zaključku nakupa prejel na svoj elektronski naslov.